Zaterdag 18 maart werd het 5e en tevens laatste jeugdtoernooi gespeeld van de regio.
Deze keer was het toernooi in ons eigen Franeker.
Er deden van onze club 8 spelers mee, dus een mooie deelname!
Simon had een 2e prijs in de B-poule ( hij deed voor het eerst mee)
Justin had een 1e prijs in de C-poule en tevens is hij 2e geworden in het gemiddelde van de poule.
Allison had een 2e prijs in de D-poule.

Goed gedaan allemaal. Het was een gezellig en sportieve dag!


