FBC '73 NIEUWS Regio Jeugdtoernooi Franeker

Regio Jeugdtoernooi Franeker

Zaterdag 18 maart werd het 5e en tevens laatste jeugdtoernooi gespeeld van de regio.

Deze keer was het toernooi in ons eigen Franeker.

Er deden van onze club 8 spelers mee, dus een mooie deelname!

Simon had een 2e prijs in de B-poule ( hij deed voor het eerst mee)

Justin had een 1e prijs in de C-poule en tevens is hij 2e geworden in het gemiddelde van de poule.

Allison had een 2e prijs in de D-poule.

 

 

 

 

 

 

Goed gedaan allemaal. Het was een gezellig en sportieve dag!

Related Post